Saturday, October 22, 2016

HAR I FÅET TRUSLER FRA JERES KREDITORER ?



Troldhede Kraftvarmeværk        22-10-2016

Jeg har fået fra jer et trusselbrev som jeg overhoved ikke accepterer. Jeg skal simpelthen ha mig frabedt slige brev.

Når jeg har givet besked om at jeg efter at ha blevet pensionist ikke får mine penge før den 18. i hver måned, så har det sig slik at jeg umuligt kan betale noget som helst før jeg har fået mine penge.

Men efter at ha ringet til alle mine kreditorer og fortalt dette er det INGEN AF JER, IKKE ÉN ENSTE EN AF JER der har den forståelse eller er omgængelig nok til at omgøre indbetalingsdatoen så det passer med mine indtægter.

Alle skal ha sine penge den 1. i måneden, enten jeg haver penge eller ikke. Det I alle siger ; Så er det mit problem hvis jeg ikke har penge på datoen.

Hvor i Helvede kommer I fra???

På toppen af ubegrundet "døds-trussel med ladet pistol” mod hovedet, så skal I også informere alle kanaler om at jeg ikke kan betale til dato fordi jeg ikke får min indtægt før midt i måneden og derfor er en lort af en person som ingen skal ha tillid til.

Derfor gør jeg nå det samme og sender en kopi af dette brev og brevet fra jer og poster på facebook, twitter, LinkedIn og min blogg.

Alle skal vide hvordan man bliver behandlet af kreditorer, stat og kommune i Danmark.
Ingen skal tro at de er alene om at få slige trusselbrev i posten.  

Regningen blev betalt samme dag som mine indtægter viste sig på min konto.

Må I ha en helvedes dag.

Kirsten Namskau




3 comments:

Anonymous said...

Er det hvad du definerer som en dødstrussel?

Kirsten N. Namskau said...

Det står mellem "colon""""" Men ja, det er en unødvendig trussel at slukke for varmen når vi går vinteren i møde og ligeledes informere alle sociale nød-instanser man i så tilfælde kunne få brug for...Specielt når man på forhånd prøvede alle muligheder for at betale regningen i tide, selv om man ikke har penge. Men siden ALT går digitalt i dagens samfund, så er det ingen der har noget med sagen ar gøre, ingen kan gøre om betalingsdatoen og man er derfor kun nødt til at bare vente på en rykker med ekstra 100 kroner at betale. Når man melder noget på betalings-service, kan man ikke selv vælge betalingdato. Regningen bliver betalt den sidste bet.dato som er den 1. i hver måned. Man har ingen mulighed til at betale 10 dage før eller efter denne dato, fordi regningerne også bliver betalt digitalt og der er ingen i banken der kan gøre om på det. Jeg prøvede til og med at betale så jeg var én måned forud, men den gik ikke, for når digital-monstret opdaget at forfaldet var efter to måneder, så betalte den ikke regningen alligevel før den mødte sidste betalingsdato på regningen. Men det siges at vi lever i et frit land... Vi har bare ingen mulighed til at styre våre egne penge og regninger.

Kirsten N. Namskau said...

Desuden er det én ting jeg undres over . . . Det arbejdes med at kontante penge skal gå helt ud af systemet i 2020/25, så alt skal gå via kort som vi i dag betaler et gebyr for at bruge. Mange steder 1 krone hver gang man bruger Visa/MasterCard. Så hvad skal man så betale i 2025 når man køber noget på genbrugen til 5 kroner??? Hvor meget har gebyret vokset til den tid???